Es Pla i el repte de captar l'explosió de sentiments
El fotògraf Joan Capó Florit presenta ‘Es Pla per Sant Joan. Imatge amb paraula', un llibre que resumeix amb fotos i textos 50 anys d'un dels escenaris principals de la festa
Pepe Torrent i Josefina Salord, al pati de Can Saura, amb el fotògraf, que ha desenvolupat la trajectòria professional entre Menorca i Barcelona. | I.P.D.R.
13/04/22 3:59
«Es Pla és l'emoció i el repte de poder captar el moment en què el caixer s'enduu l'ensortilla. O l'expressió dels cavallers en córrer abraçats. Per jo és la màxima expressió, té un atractiu especial». Amb aquestes paraules definia el fotògraf Joan Capó Florit (Ciutadella, 1950) la significació que té per a ell un dels principals escenaris de les festes de Sant Joan.
También en Menorca
- Carrefour elige el lugar más céntrico de Maó para abrir su primer súper en Menorca
- Llegan con su barco a Maó y roban ropa en una tienda: la Policía Nacional los detiene
- La entrada de un frente pone en alerta a Menorca: tormenta, fuerte viento y temporal marítimo este fin de semana
- La nueva herramienta de la Policía Local de Maó para detectar el alquiler turístico ilegal
- El autor del intento de atropello a una mujer en el polígono de Sant Lluís queda en libertad
Sin comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
De momento no hay comentarios.