Cierre por todo lo alto del 'Lazareto Festival'
La energía de ambos grupos contagió a un público puesto en pie para corear sus temas más conocidos
La banda madrileña Taburete, en un momento de su actuación este sábado en el Lazareto Festival.
07/08/22 11:23
Dos horas de show, lleno hasta la bandera y el público en pie. Así fue el cierre de la primera edición del Lazareto Music & Gastro Festival que durante diez días consecutivos ha convertido el puerto de Maó en el epicentro del ocio estival menorquín. Los encargados de este broche de oro fueron David Otero y Taburete. La energía de ambos grupos contagió a un público que no paró de corear sus canciones más conocidas.
También en Menorca
- Carrefour elige el lugar más céntrico de Maó para abrir su primer súper en Menorca
- Llegan con su barco a Maó y roban ropa en una tienda: la Policía Nacional los detiene
- La entrada de un frente pone en alerta a Menorca: tormenta, fuerte viento y temporal marítimo este fin de semana
- La nueva herramienta de la Policía Local de Maó para detectar el alquiler turístico ilegal
- Grandes propietarios engordan su lista de casas vacías en Menorca: cuántas hay y dónde
8 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Dofinet@Dofinet. Totalment d'acord amb lo que dius. Haig de afegir que açò ha sigut una f....ada... per devant i per darrera de Madrid cap a s'administració menorquina. Una baixada de calçons de s'administració davant de quatre desarrapats "meseteros".
David otero y taburete????? Quienes son? Y por eso pagar 60€ ? Si se hace cuentas , entre lo gastado y recaudado…….. si Bisbal que es un cantante conocido y su concierto salió a pérdidas que tuvieron que abrir las puertas para que por lo menos aya gente , en este otro concierto o evento que si no cruzas nadando no te enteras…… será por eso que en las pocas fotos y vídeo publicadas , casi no se ve gente. Otro éxito de la administración recio uy perdón consell
TururuPor todo lo alto, cla no ho entens a tu sa de dir , de dalt de tot !!!! Si no Ho entens, enveja que tens que et Creus que es altres no saben fer res que despunti ?? Que fotuda es sa enveja !!!! Deu meu quin nivell !!!
Tota sa raó @Tururu. Vull afegir que em sobte que la publicitat "Ara va de bo, Ara va de got" de les Festes Patronals que tan repeteix "Menorca Reserva de la Biosfera" no hagui arribat al "Lazareto Festival" on, curiosament, és veníen begudes amb gots de plàstic 👏👏. Vergonyós que, Més x Menorca a qui pertany la Conselleria de Medi Ambient, així dons, la gestió d'aquest MONUMENT HISTÒRIC, s'hagi prestat a cedir-lo amb el personal que hi treballa, GRATUITA E INCONDICIONALMENT, a una empresa amb ànim de lucre per fer un esdeveniment com aquest. Crec que ha estat totalment fora de lloc i els faig una pregunta molt senzilla, com s'hagués posicionat Més x Menorca si un event d'aquestes característiques s'hagués volgut fer en un espai rural privat???. M'agradaria molt que quelcú respongués. Gràcies.
Si, si, "por todo lado alto" si no tením en compte es despilfarro de Consell MahonMenorca en es projecte, ni que sa NO SOSTENIBILIDAT des projecte va en contra de sa Reserva de la Biosfera. Res mes.
Acò ha sigut ca'n pixa.... És molt trist que no es respecti un lloc on van morir milers de persones que ho van passar molt malament durant sa història de Menorca i que s'hagi profanat d'aquesta manera. Tot perque els cayetanos i borjamaris de Madrid s'omplen ses butxaques a costa de sa imatge de Mahó i es nostre fabulós port. A més s'ha d'afegir que qualque empresari també de Menorca s'ha emplenat ses butxaques sense cap respecte a la resta de Mahonesos. Una verdadera vergonya que esper no es torni a repetir, perquè per part meva ja té tot es meu rebutg i oposició. He dit senyors...
Concierto de Cayetanos.
Particularment a n'es Llatzaret sempre li he vist un potencial per rodar-hi una peli de misteri-suspense-intriga, ambientat finals segle XIX principis del XX. M'agradaria molt que algun dia es fes. Trob que junt amb La Mola son lo millor d'es port de Maó-Mahón