Vista de Ciutadella desde la zona de Ses Retxilleres, donde existe un núcleo de hortals. | Gemma Andreu
22/01/23 4:00
En la última junta de gobierno municipal de Ciutadella se ha aprobado la imposición de una sanción coercitiva de unos 4.000 euros a los propietarios de un hortal en la zona de Binicamps, por desoír una orden anterior de demolición. Esta medida se suma a otras ocho más validadas por el mismo órgano municipal para el derribo de construcciones irregulares detectadas en suelo rústico de distintas zonas del término.
5 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Menos mal que els ciutadellencs/ques delinqüents tenim molta pasta. Ja ens podem posar multes, totes ses que vulguin, que les pagarem sense problemes (en treim molt més del lloguer, ilegal també) jejeje
Desde que se ordeno la orden de demolición 2012 y al ser anterior a 2018, a los 8 años esta ha prescrito. La culpa es del ayuntamiento que por dejadez, negligencia o lo que le queramos llamar, no ha ejecutado una demolición subsidiaria.
Ho Q no pase q cuant fas cose ilegal ho te foten se munta ho te tancan ho te embargan .....
Anacleto25 anys fa que ja tenc es meu "hortalet" de 180m2 i piscina de 35...tot en un bon predi rustic i sense pagar cap taxe ni impost....i no ha vingut ningu mai a demanar res...i per cert si esperen que em faixi una comunitat o que legalitzi poden esperar drets hahahaha.
Es vergonyós que encara estiguem així. Si son construccións il·legals han de ser enderrocades. Ja està bé de plors, que quand es varen construir bé es sabia que no se estava fent bé. Si es deixen regularitzar faran un flac favor a tots els que les van fer al terreny urbanitzable pagant el que tocava i amb tots els permisos com toca. Al final el que fa les coses bé i com toca es es babau.