Les festes de Sant Martí i Sant Antoni, un mes ple d'activitats
L’Ajuntament va presentar els programes en un berenar amb la premsa, a l’Hostal Jeni | Gemma Andreu
01/07/16 0:00
L'Ajuntament des Mercadal ha presentat els programes d'actes per a les festes dels seus dos pobles, les de Sant Martí i les de Sant Antoni Abat, de Fornells. Unes programacions que, com és habitual, procuren recollir propostes per a tots els públics, i que inclouen algunes novetats.
También en Menorca
- El experto desaconseja tanto el consumo de agua embotellada como tener ósmosis inversa en casa
- Alojar un temporero en casa para llegar a fin de mes: la fórmula de cada vez más menorquines
- Agustí Rodríguez: «Si llega a Menorca una sequía como la de los años noventa podría ser catastrófica»
- El Consell de Menorca inspecciona las primeras 115 casas sin licencia en Airbnb
- Vientos de 90 kilómetros por hora y una ola récord de más de 12 metros: el rastro del temporal en Menorca
2 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
per lo que dius delates de quin partit ets( actualment), i per ses faltes que fas , és igual que si posessis sa firma. Hauries de cercar una feineta que estàs molt avorrit i més cosa.
els socialistes deven esta molt cuntents per resultats de ses elecions y la ductora segurament tambe sembla una socialista mes quina colla