La plaça des Born estava atapeïda de gent i daurada pel sol, quan a les 17.50 hores, el fabioler Sebastià Salort hi entrà. Anava seguit dels 106 caixers i cavallers de la tanda d'ahir, que anaren desfilant. La multitud estava engrescada esperant l'entrada del caixer senyor. Acabava d'entrar a la plaça el cavaller més vell, l'amo en Toni de Son Catlar, quan el caixer senyor Borja Morgades de Olivar es mirà el rellotge, esperant amb sa capellana, Bosco Faner, a l'extrem del carrer Major des Born. Es respirava la tensió. A les 18 hores en punt, el caixer noble inicià la seva carrera seguit del caixer capellà. La gent obri pas i el caixer noble protagonitzà una entrada neta i elegant, amb l'expressió d'alegria a la cara mentre alçava la guindola. Un mar de braços li donaren la benvinguda al mig de la plaça entre ovacions. Just arribar davant la Banda de Música, esclatà el Jaleo a l'hora que el cavall del caixer senyor donava un bot. Se'l veia satisfet d'haver assolit el repte festiu.
Menorca | Fiestas
Festes de Sant Joan 2014
Un clam de festa
El caixer senyor, Borja Morgades de Olivar, seguit de sa capellana, Bosco Faner, protagonitzà una entrada a la plaça neta i elegant, encetant l'esvalot d'un multitudinari Caragol des Born en un emocionant espectacle entre gent i cavalls
También en Menorca
- El Ministerio prohíbe pescar gamba roja de Menorca por Navidad y rectifica ante las críticas
- Ultimátum de los empresarios del polígono: si no se avanza en la ampliación reclamarán 15 millones a Ciutadella
- Un hombre de 73 años muere atacado por una oveja en una finca de Consell
- Las familias de Menorca denuncian que el bus costará hasta 600 euros por curso a los estudiantes
- La Policía de Ciutadella alerta de otro intento de estafa haciéndose pasar por un repartidor
3 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Las mejores fiestas del mundo y parte de España. Ni San Fermin, ni las fallas, ni los carnavales de Brasil. Nadie puede decir que haya estado en estas fiestas que no son las mejores y más conocidas de España y parte del mundo. Hay que hacerlas patrimonio de la humanidad ya.
La fiesta ha degenerado de un disfrute de la tradición ancestral de Ciutadella, a una avalancha de forasteros que entorpecen, masifican, agobian, abusan, desvirtúan y entorpecen unos actos en que los propios ciutadellencs se sienten desplazados, agobiados y desplazados.
Avellanito estas ya muy mayor, o eso o en vez de la tele te pusiste un espejo enfrente.
un año más vemos con humor las fiestas de sant juan que no podrían ser mas patéticas en todo su esplendor . mañana a dormir la mona