la imatge
L’obra ‘Es principet’ es presenta a la Fundació Rubió
La biblioteca de la Fundació Rubió, a Maó, va acollir aquest dissabte capvespre la presentació de «Es principet», la versió en menorquí de l’obra de l’autor francés Antoine de Saint-Exupéry.
También en Menorca
- «Hay mucha gente desesperada con dolor crónico que puede caer en manos de sinvergüenzas»
- Carla Gener afirma que el ayuntamiento desconocía la compra de los juegos adaptados del 'Pere Casasnovas'
- Oleada de robos de contadores en el Camí des Caragol de Ciutadella
- Así son los diez paneles informativos que el Consell instalará en las carreteras de Menorca
- Mindfulness para funcionarios: la nueva apuesta del Consell de Menorca para mejorar el ambiente de trabajo
11 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Hasta aquíEn "menorquí" com s'han d'escriure paraules castellanes com 'autobús' (correu, trole...?), 'bicicleta' (velo, bixi...?) i tantes d'altres? Agafam ses paraules de ponent, des centre o des llevant de s'illa? Com costa d'entendre que, a l'igual que es castellà, una llengua s'ha d'estendaritzar per normalitzar.
joan PonsPerò no és maHonès... És menorquí i escrit per una ciutadellenca ...
Toni HuguetLlitgiu ....pffffffff aso que s'empra per fer net?
Toni Huguet"llitgiu"? Qui diu llitgiu? Quin lio teniu al cap!!!
Ridiculo de lo mas espantoso. Fundacio Rubio haciendo un acto de cultura.?? Y el conseller de cultura en la foto. Mensaje para el conseller. Sr Joan Pons, nosotros aqui hablamos el menorquin mdialecto del catalan o sea el catalan de nuestros antepasados padres abuelos, biisabuelos y tretarabuelos y etc.etc..para su conocimiento. Aqui no nos impondreis nunca el castellano. Hacer cultura Sr Conceller es publicar el mejor libro de Menorca..Menorca (1.986) el mejor calendario de Menorca (2.009) y la mejor pelicula documental de la isla (2.017) para su conocimiento. Esto es cultura lo demas..huelga
En teoria no seria "princepet"? De príncep... Principet que ve de PrínSipe? Crec que confonem defensar ses variants menorquines i que es menorquí sigui una llengua independent en si mateixa
UrpallutQuina xalada veure com treis bilis es catalanistes cada vegada que llitgiu sa paraula menorquí. Ànims Urpallut, millor dit, arpellot. Jajaja
Si en menorquí no deim "Príncep" perquè "principet"? Principet és un diminutiu català del que voleu fugir? Quin lio us heu fet, companys!!!
Hipólito se ve que ha rescatado esa vieja rebeca del baúl de su abuelo. ¿Tan mal te van las cosas...? Hace mil años que nadie usa ya ese tipo de prenda más que pasada de moda.
No saben escriure. En maonès sempre ha estat Prínsipe i en diminutiu Prinsipito. És un préstec antic documentat per es llingüistes de Siutadella ja al 1714. Ai, si s’insigne Cunselleret tornàs a escriure pes diari ens ho podria il.lustrar!