El Centre Cultural de Sant Diego d'Alaior torna un segle enrere, per plantar-se en aquella pagesia artesana en què animal i home formaven equip de treball, i en què, a poc a poc, s'anaven introduint innovacions tecnològiques per facilitar la labor del pagès.
Com era la vida al camp?
Alaior inaugura dissabte ‘Eines i feines del camp', una mostra dedicada a la pagesia
También en Menorca
- Un restaurante de Menorca, entre los 100 mejores de España
- Residentes que viven en urbanizaciones de Menorca todo el año: «No lo cambio por nada»
- Un coche salta la valla protectora y vuelca sobre la vegetación en la 'general' a su paso por Alaior
- Seis negligencias sanitarias en Menorca aparecen en la memoria de El Defensor del Paciente
- La portavoz del PSOE pide disculpas por ir a una función escolar el día del pleno de presupuestos
5 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
¡Madre mía! No me digan ustedes que los "zapatones" (Pons Quintana, cómo no) de la alcaldesa no deben ser idóneos para trabajar en el campo.
Se les nota a estos dos lo mucho que han trabajado en el campo ¡¡lo que hay que ver¡¡
Desde luego "el camp" no tenia antes un modo de vida tan placido como el que disfruta el ilustrísimo conseller. Lo peor con diferencia que tenemos dentro del Consell.
Sí, com era el camp! Perquè després de l'aprovació de la Norma Territorial Transitòria, de camp no en quedarà. Bé, si, quedaran camps de golf.Bonica la foto del Conseller Villalonga. De foto en foto eh? Però sense voler fer gaire més feina! I el projecte de Geoparc? I el Pla Director de Residus?Res, espero que l'exposició sigui un èxit perquè la gent d'Alaior s'ho mereix!
La del calzado fue de un altísimo valor, y lo digo recogiendo opiniones no mías sino de industriales conocedores del ramo venidos de fuera de la isla. Por tanto y con estos antecedentes, la de este año viene con unos títulos de crédito que la hacen altamente recomendable para cualquiera, no solo isleño, sino también visitante y mas aun para los mas jóvenes que ya no pueden vivir en directo ese pasado, que nos mantuvo a todos ¡Enhorabuena!
Aquesta mostra ja s'havia fet a Alaior fa uns anys, fins i tot amb el mateix títol. De fet, l'any 2003 l'Ajuntament va adquirir 1.500 peces de la col.lecció etnològica de la Família Llambias i s'han exposat diverses vegades a Sant Diego i a d'altres indrets de la població.