Biel Barceló, futuro vicepresidente y conseller d’Innovació i Turisme, el martes en el Parlament. | Jaume Morey
02/07/15 0:00
El encaje definitivo de IB3 y de las competencias relacionadas con el mercado audiovisual y la innovación estánbloqueando el diseño final, y la presentación oficial, del organigrama autonómico. Una cuestión que aparentemente podría resultar menor está provocando los últimos focos de resistencia, según explican fuentes relacionadas con la negociación. Este miércole se iba a presentar el organigrama y se decidió no hacerlo.
6 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Home clar que es bo de fer-ho millorarle oi!! Primer de tot control total del medi per nosaltres. I a les hores baratem el nom IB3 per TV3b. Visca els Països Catalinos!!! Fora mallorquinismes, mallorca es per a nosaltres!!! Qui controla Educació controla el futur. Qui controla els medis el present. I els nois de la Memoire Historique sen encarregen del Passat.Mallorca será un paradis la patrie de la humanite........
Molt serà que facin que la gent es miri IB3, que ha estat la televisió privada del PP de manera que el llistó és baix, i segur que hi ha moltes coses a fer. D'entrada el faristol es podria desar ben desat .
Les hemos dado el poder.Ahora ya no es tiempo de lamentaciones.Jarabo proviene del sector audiovisual.Y la consellera me dicen que habia trabajado en Cope en su juventud.¡Vaya chaquetera!.
Mem, hem de derogar es TIL, aixo primer de tot. Que no mos fotin EL CATALÁ, amb materias explicades en espanyol despanya. D¨Angles res de res quina falta mos fa si de aqui a un any ya no voldran venir els turistes ni regalant cervesa pel carrer. I els simbols, els simbols de la OCUPACIÓN ESPAÑOLA, fora tots. Pero sobra tot ho tenim que explicar be al pobla. Necesitem controlar la IB3 que diguent tantes mallorquinades fa molt de mal al poble. Pobrets.
Y sobre todo el objetivo es que pongan dinero público en los llamados "cluster audivisuales", es decir, subvenciones.
La intención de Podemos es que todo lo relacionado con el mundo audiovisual dependa de un solo departamento, a saber, el de Agitación y Propaganda.