PSIB y Més denuncian «sectarismo» de IB3 contra la asociación afín a la OCB
Llevarán al Parlament la anulación del contrato de asesoría lingüística a Paraula
Palma24/08/14 0:00
PSIB y Més consideran que la dirección de IB3 ha actuado con sectarismo en su decisión de declarar desierto el concurso para contratar el servicio de asesoría lingüística del ente. La mesa de contratación del ente había propuesta adjudicar el concurso a la empresa Paraula, vinculada a la OCB, pero el director general ha decidido dejarlo desierto.
También en Balears
- El experto desaconseja tanto el consumo de agua embotellada como tener ósmosis inversa en casa
- «Los menorquines pueden transmitir hoy las herencias en vida a sus hijos»
- La tramontana disipa los temores del sector a las molestias de la velella
- De Praga a Ámsterdam: los 66 vuelos directos que conectan Menorca con Europa este verano
- La Aemet avanza el tiempo que hará en Balears en Semana Santa
10 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Ya se sabe lo que podemos esperar de los nazionalistas, que se vayan a Cataluña a hacer negocio y a manipular. La zorra tira al monte.
Los políticos de LA CASTA se pelean para pillar cacho. Todos son lo mismo aunque gracias a unos medios de comunicación apesebrado nos hagan creer otra cosa. ¿Porqué con nuestros impuestos tenemos que pagar a los 4 espabilados de IB3? IB3 debe cerrar o venderse. Basta ya de financiar a vividores.
Los muy sectarios PSIB y Més consideran que la dirección de IB3 ha actuado con sectarismo. "Piensa el ladrón que todos son de su condición".
Hi ha molta ignorància i aço es cura llegint, Sa manipul.lació que fan es partits politics en vers del seus propis interessos es patètica, tant del PP com del PSOE. Veure com sa gent es posa d'un costat o de s'altre sense tenirne punyetera idea de que estàn rallant es un clar exemple d'es pobre sistema educatiu que hi ha a n'aquest pais.Llegiu, que llegir ennobleix
No puede ser que la zorra cuide las gallinas, no se puede permitir, se las comería. Ya sabemos como es la zorra.
Açò de "ses modalitats" és un invent pepero que no té ni cap ni peus. Què es sa modalitat menorquina, per exemple? Com xerren els maonesos o com xerren els ciutadellencs? És que si filam prim, a Menorca en surtirien 8 o 9 de modalitats, i després què feim? Les elevam totes a categoria de llengua?
A s'anterior legislatura, la OCB va rebre de ses administracions públiques governades per s'esquerra més de 6 milions d'euros. Açò no era sectarisme, ni favoritisme. Aquesta gent ja ha xuclat ben prou de sa mamella pública. Hagués estat un escandol que, governant el PP, aquests oportunistes i també independentistes tornassin a controlar sa qüestió lingüística de IB3. Lo que es sectari és voler arraconar ses nostres modalitats.
y vule impusa es catalan que es,MES secterisme?
Ja està bé d'imposicions del PP. Volen governar per sobre la justícia i la ciència. No ho podem permetre! I ara, quan veuen que no els anirà tan bé a les properes eleccions volen canviar les regles de joc, cursiosament?, al seu favor. A les properes els hem de treure d'aquí!!! PODEM i HO FAREM!!!
I abans que era, favoritisme?