Matías Quetglas, a la presentació d’ahir de la seva obra a l’Ajuntament de Maó. | Javier Coll
14/08/17 0:00
El prestigiós artista menorquí, reconegut a nivel internacional, Matías Quetglas (Ciutadella, 1946) és l'autor del cartell oficial de les festes de la Mare de Déu de Gràcia d'enguany, que s'ha presentat a l'Ajuntament de Maó. Segons les paraules que ha pronunciat el regidor Héctor Pons, l'autor «ha volgut posar en valor el que representa el paper de la dona a la qualcada dins les festes de Gràcia».
15 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Es impresionante la de críticos de arte que hay en maó. Da igual quien sea quien haga el cartel siempre se saca la agresividad y la estupidez humana y hasta al mismísimo Quetglas se le cuestiona. Dais mucha pena y tenéis lo que os merecéis. Dividiendo siempre. Qué pereza de gente. Es una fiesta paletos !. Y dejad de decir tantas miserias de Arte que no sabéis ni de que habláis. MÁS estudios antes de hablar.
guapu... guapu. me encanta
Aquesta obra no il-lustra la Festa.
No conozco a este señor ni su obra, pero este cuadro para cartel no me agrada nada
L'hagi fet qui ho hagi fet, no em sembla un cartell apropiat ni encertat. No m'agrada gens.
El cartelll es tan al.legre con la cara que posa el seu autor.
Hay una cosa que no entiendo: según el periódico, este señor es muy bueno, pero la verdad es que yo nunca he visto en la gente un fervor por su obra, ni siquiera entusiasmo. Sólo lo veo de parte de quienes escriben sobre el... Este cartel, desacertado, creo que no representa para nada ninguna fiesta menorquina.
Sin quitarle mérito como pintor, esa obra es desafortunada. Los dos hombres tienen una pinta que no creo corresponda al arquetipo de mahoneses. Agarran el pié de la chica, cuando es sabido que está prohibido tocar a los caixers. La cara de la chica, no es precisamente agraciada. El caballo blanco...???. En fin, que para una exposición valdría, pero como representativo de las fiestas de Mahón, un cero patatero.
És polit però no entenc que l'hagin escollit com a cartell de festes de Maó, des del meu punt de vista crec que ni ell ni qui ha escollit es cartell com a guanyador no s'ha preocupat molt d'alguns detalls, a part del que diu en Cesc, sa caixera du floc blanc, sinó m'equivoco, s'alcaldessa no pot ser perquè li faltarien es guants blancs, sa medalla i es bastó, sa caixera fadrina tampoc perquè es cavall duria es pitral que la representa i no duria botes, sinó sabates i polaines, així que només pot ser sa caixera casada, però igual que es altres no duria botes, sinó sabates i polaines.
Jo no sé si el senyor Quetglas es un gran artista o no, peró, aquet cartell, certament no l'a endevinat gens.