Una mujer de unos 55 años de edad, de nacionalidad española y residente en la urbanización de S'Algar (Sant Lluís), resultó herida la tarde de este sábado cuando paseaba por el Camí de Rafalet. Al parecer sufrió una caída que le produjo una fractura de tobillo.
La mujer quedó impedida hasta que un grupo de jóvenes la vio en el sendero y dio aviso al 112 poco después de las 16 horas.
De inmediato acudió una patrulla de la Policía Local de Sant Lluís junto a una dotación de bomberos provista de un vehículo todoterreno 4x4. Este pudo adentrarse en el camino hasta el lugar donde se encontraba la herida, inmovilizarla y transportarla hasta la entrada del camino, donde fue atendida por el médico y los técnicos sanitarios del 061 que posteriormente la trasladaron al Hospital Mateu Orfila, donde ingresó en el servicio de Urgencias.
4 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Clar que si perico pistola, volem un parking ja baix es cami, davora sarena de sa platjeta!!! Jajaja quin porvenir
Bona feina per part de bombersco, ssos de seguretat i personal sanitari.Que es recuperi prest. Si aquest fet serveix per millorar el sistema de seguretat, i repensar mesures de seguretat i rescat que així sigui.
I qué m´en diuen de les cadenes que tanquen el pas de vehicles a l´alçada del final dels horts del camí de Rafalet? El propietari de la finca fins quin punt té dret de tancar un camí tan transitat? No és primer la seguretat de la gent als interessos privats d´uns pocs privilegiats? Ja està bé de feudalisme...
Si...sí, policia, bombers, metge i tècnic...i s'INFERMER!!??, ho escriuré com toca; Diplomat Universitari en Infermería. En veig un de ben professional -identificat i visible-, fent sa feina més que ben feta i que com quasi sempre ni es nomena dins s'article, ja està bé d'oblidar-se de qui fa tanta o més feina que es altres!