La crisis abierta en Ciudadanos llega a Menorca. Ciudadanos de Menorca celebró la noche del lunes una reunión para tratar la situación que vive el partido en Balears, tras la rebelión de tres diputados autonómicos (entre ellos el menorquín Jesús Méndez) de reclamar un cambio de rumbo en el Grupo Parlamentario balear, que pasa por cesar a Patricia Guasp como portavoz, en contra de la dirección nacional y regional del partido.
Cs de Menorca exige a Méndez que apoye a Guasp o entregue el acta de diputado
El partido celebró este lunes una asamblea, en la que el diputado menorquín no asistió, y defiende "sin fisuras" a la actual portavoz
También en Menorca
- Un restaurante de Menorca, entre los 100 mejores de España
- El cáncer de hígado puede desarrollarse por varios factores: el alcohol no es el más determinante
- La Guardia Civil, sin lanchas para vigilar Menorca, podrá usar las nuevas barcas del Govern
- Residentes que viven en urbanizaciones de Menorca todo el año: «No lo cambio por nada»
- La portavoz del PSOE pide disculpas por ir a una función escolar el día del pleno de presupuestos
5 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Ciutadans? Em sona però ara no caic...
Tant de fàstic dóna el que fa Méndez com veure a Jaume Anglada que desgoverna Cs a Menorca plora que te ploraràs per la seva xarxa social "Recapacita. Jesús, estás a tiempo. Piénsalo bien por favor recapacita". Com a parlamentari no ha fet res Méndez, però apart de sa paga de diputat al voltant de 60.000 euros, s'ha gastat en dietes 4.458,10 euros des nostros impostos en dos mesos. D'aquesta doblerada que s'ha polit en dietes i Cs no explica res informa es Diari a una altra notícia. https://www.menorca.info/balears/noticias/2021/05/12/716549/diez-diputados-suman-mas-mitad-dietas-paga-parlament-balear.html
Vergonyós aquest Méndez fent el que li dona la gana i no mirant més que per ell mateix una altra vegada. Ara bé, vergonyós també tot el que avui en dia envolta Cs i els espectacles que donen. A veure si encara tindran més trànsfugues a Menorca a més del regidor Capellán de Sant Lluis, perquè el tal Méndez sembla que en porta el camí. La corrupció és el pitjor que hi pot haver dins un partit i el transfuguisme és una forma de corrupció. A les pròximes eleccions a candidats com Méndez no els votaran ni els parents. Mai més Cs.
Apart des sempre impresentables trànsfugues i molts grans errors, es problema de Ciutadans es que tots ets que van aixecar es partit a Mallorca i a Menorca Xavier Pericay, Olga Ballester, Joan Triay, Pepe Negrete, Manuel Bonmatí, Sintes... fa temps que se'n anaren i ja no tornaran. Ara es caps visibles a Mallorca i a Menorca no saben ni per on hi van i només pensen en ets seus interessos personals i en batalletes. De fet, amb es seu exemple ja han acabat amb ciutadans.
Mientras el barco se hunde y el partido toca fondo estos siguen con sus guerras de sillas. Los restos del naufragio están tan pésimamente dirigidos que han necesitado días para reaccionar después de la maniobra de Méndez. Y aun les habrán tenido que dar un empujoncito desde Palma, porque fueron incapaces de exigir al tránsfuga de San Luis que devolviera su acta de concejal, tal y como aquel se había comprometido a hacer en escrito firmado por él mismo. En fin, patético.