La carretera, a debate
El Gob lamenta que las obras "serán la mayor intervención sobre el territorio"
Indica que esta obra «viene precedida de una importante polémica, porque el proyecto que ganó el concurso de ideas era muy integrador, pero después se impusieron los criterios políticos y se incorporaron cuatro grandes rotondas a doble nivel»
26/09/14 0:00
El GOB-Menorca ha manifestado su rechazo y ha reiterado las críticas a las obras de reforma de la carretera general de la isla entre Mahón y Alaior, que comenzaron ayer, ya que considera que «será la mayor intervención sobre el territorio de Menorca desde hace mucho tiempo».
También en Menorca
- «Hay mucha gente desesperada con dolor crónico que puede caer en manos de sinvergüenzas»
- Así son los diez paneles informativos que el Consell instalará en las carreteras de Menorca
- El Govern toma la iniciativa en Cala en Porter para sacar el agua que impide usar toda la playa
- Mindfulness para funcionarios: la nueva apuesta del Consell de Menorca para mejorar el ambiente de trabajo
- Carla Gener afirma que el ayuntamiento desconocía la compra de los juegos adaptados del 'Pere Casasnovas'
4 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Avui he passat per sa carretera i he vist es ullastres arrabassats amb una crueltat que m´ha esgarrifat es cor. Pobrets,tants d´anys cresquent a la vorera per acabar fets un munt de llenya. Estic desolat.
Ehi, escolteu, que l'altre dia vaig anar a Alaior, i em vaig trobar un bus... quin rotllo!!! No vaig poder passar de 90 durant uns 5 kilometros!!! I, sabeu, hi havia un tractor que volia atravesar la carretera i va estar-s'hi 4 minuts esperant!!! És que no pot ser, tanta lentitud i tants embussos!!! Que em vaig perdre al manco 2 minuts a la carretera!! Ah, del transport aeri, cap problema. Anar per Nadal a Barcelona sols ens costarà 150 euros, que venir la meva familia aquí i passar uns dies - i fer compres, anar a restaurant en ple hivern, etc etc, vull dir, dinamitzar l'economia menorquina -, els hi surt per més de 300 euros per persona!! Sobretot, Sr. General, arrecli las caravanes que hi ha i que els sonats del volant poguin correr a 200 per la general, així millorarà molt la seguretat, en una carretera on quasi mai hi ha accidents greus ni retencions!!!
Yo lo que lamento es que vivan a base de subvenciones publicas y no de las cuotas de sus socios," Paparras!!!....casi todos con casetas en es grao y sa mesquida..y otros en cami de na ferranda...donde antes era rustico
A estos del GOB les preocupa mas los metros de terreno con arbustos, que vidas humanas...