Conxa Pons, en una fotografía utilizada para promocionar su debut en el mundo de la literatura, y la portada de su libro. | Andreu Mascaró
Ferreries03/02/25 4:00
En casa de Conxa Pons nunca hubo libros, pero la familia regentaba un bar y tenía acceso a muchos periódicos, y ella, cuando empezó a leer, siempre corría a ver las viñetas. En el piso de arriba proyectaban películas los fines de semana, y así comenzó su por pasión por el cine. La lectura y el séptimo arte despertaron en Pons un espíritu fantasioso al que ha dado salida a través de la que es su otra gran pasión de toda la vida, la escritura. Una faceta que ahora es pública, cuando a sus 82 años acaba de editar su ópera prima, la novela «Solatges».
2 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Enhorabona, Conxa! Quina ilusio! Es cert que en aquesta vida ses ilusions ho son tot. Tambe ho es que moltes dones som autodidactes, lectores feroxes, plenas de vida i de historia. Es una experiencia unica publicar un llibre.. disfruta molt!
ENHORABONA CONXA!! M'ha encantat llegir es seu llibre, he fet una xalada! A més de ser una novel·la també és una bona manera d'apendre coses d'aquell temps, que deim sempre. Algunes coses no les havia sentit contar mai. S Segur que hi haurà persones que s'hi sentiran identificades i també els s'hi ferà caure alguna llàgrima. Moltes gràcies per publicar totes aquestes vivències i costums antics.