Els participants en la Gala Lírica del Teatre Calós de Ciutadella.

TW
0

El Teatre Calós de Ciutadella va acollir dissabte una vetllada molt especial, que va servir per celebrar els 125 anys de l’arribada dels salesians a la ciutat.

Per commemorar l’efemèride es va organitzar un concert líric dirigit per Cristina Álvarez, amb el qual es va voler recuperar la tradició musical de la família salesiana, i es va donar veu a algunes de les joves promeses de Ciutadella. Hi van actuar els artistes Samantha Bagur, Ricardo Bosch, Arnau Tarragó, i Laura Fernández, acompanyats per la pianista Ulyana Popovych.

La gala va lligar la música, el cant líric, els antics alumnes salesians i la devoció a Maria Auxiliadora.

L’acte també va servir com a homenatge al baríton Joan Pons Álvarez, del qual Gabriel Julià en va dissertar la trajectòria i els mèrits, abans d’imposar-li la medalla i el diploma per part dels representants nacionals dels antics alumnes.

L'entitat homenatjà a Joan Pons Álvarez.

Joan Pons és un antic alumne que ha aconseguit un gran reconeixement per la trajectòria lírica als teatres de tot el món i sempre ha duit als camerinos on actuava la relíquia que li regalà el salesià Miguel Echamendi i una estampa de Maria Auxiliadora.

La Unió d'Antics Alumnes de Don Bosco li imposava la insígnia d'or i un diploma oficial de la mà del delegat mundial i tresorer de la Confederació Nacional d'Antics Alumnes, José Naranjo. Acompanyava a l'acte el president federal de la zona nord de la Mercè, Joan Yebras.