Tornen a Maó els tasts històrics per donar a conèixer el producte local

Les activitats, que es desenvoluparan entre el 21 de març i el 23 de maig, se celebraran a cinc establiments hotelers

Presentació de la segona edició de la iniciativa.

TW
0

L’Ajuntament de Maó va presentar la segona edició de Tasts Històrics Ciutat de Maó, iniciativa que vol donar a conèixer la gastronomia local a la vegada que es visiten espais hotelers. Es duran a terme cinc degustacions de productes de quilòmetre zero com són el vi de Santa Catalina; els Bolets de Menorca; el safrà d’Isafrà; la cervesa de Grahame Pearce o els formatges de sa Cooperativa del Camp. Les activitats, que es desenvoluparan entre el 21 de març i el 23 de maig, se celebraran als establiments hotelers Hotel Seath Port Mahón, Boutique Hotel Ses Bruixes, Hotel San Miguel Menorca, Malbúger Nou Agroturisme i als Apartamentos Royal Life.

El batle Héctor Pons va destacar la importància del sector turístic com a «palanca perquè la resta de sectors, com el primari, continuïn vius al municipi». I afegeix que amb aquesta activitat es vol demostrar que «tenim una bona oferta turística i diversificada, però també tenim un sector primari molt viu, actiu i innovador».

La tinenta d’alcaldia de Promoció econòmica, Susana Salom, va destacar l’èxit de participació que va tenir la primera edició. «Des de l’Ajuntament de Maó volem seguir estalonant el producte local, els seus productors i les seves explotacions perquè es mantinguin actives i que formen part d’un teixit econòmic important del nostre municipi. Amb accions com Tasts Històrics Ciutat de Maó volem seguir promocionant i donant impuls al sector primari i posar en valor la diversitat i varietat d’explotacions que tenim a Maó», remarcà.