La desfilada de carrosses des de sempre ha embellit els pobles després d'uns dies de festa. Uns moments per deixar els cavalls als seus respectius llocs i les bambes guardades a casa. Així, idò, a Sant Lluís van sortir un total de sis comparses amb difrerents temàtiques cadascuna. Com a novetat d'enguany, el grup d'amics Sa vessa mos fot no participà en aquesta edició. A més, la Colla de Gegants de Sant Lluís i altres grups convidats van participar acompanyats per la Xaranga de Maó, batucada Esclat i Xeremies de Pollença.
Menorca | Fiestas
Sant Lluís 2016
Carrosses per a dir adéu a les festes
Sis comparses de diverses temàtiques acomiaden les celebracions de Sant Lluís amb l'absència de Sa vessa mos fot
También en Menorca
- Giro de 180 grados en la Seguridad Social: El Gobierno da la vuelta a la edad de jubilación este 2025
- Fallece un hombre tras quedar inconsciente en la calle en Maó
- Empresas de alquiler turístico estallan contra el Consell de Menorca: «Su campaña es ofensiva»
- El Govern pone el foco en los más de 500 parados crónicos que hay en Menorca y les exige implicación
- El emblemático Bar Peri de Es Migjorn se pone a la venta ante la falta de relevo generacional
15 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Pere, sa Banda des Migjorn mai ha dit, ni escrit, ni tan sols insinuat que no vol anar a sonar a Sant Lluís. No sé d’on ho has tret o per quina raó t’ho has inventat. Sa Banda des Migjorn s’estima molt es poble de Sant Lluís: Han estat molts anys de viure sa festa conjuntament i molt intensament.I si no t’ho creus, escriu un missatge en es mur des facebook de sa Banda des Migjorn, que ja et contestaran. I sé perfectament sa resposta.
A veure, Pere, “Don Sabelotodo”, que sàpigues que es fet que hi vagi una banda o una altra a sonar a Sant Lluís és decisió exclusiva de s’actual equip de govern de Sant Lluís! Ells contracten sa banda que volen, com es fa a cada poble, faltaria més! O sigui que a veure si deixes de dir tonteries! Aish... que n’hi ha d’ignorants!
Lluís, s'ajuntament té s'obligació de tractar a totes ses bandes per igual. Tu t'has informat de per què sa banda des Migjorn no ve a ses festes? Doncs perquè no vol, així de senzill. De totes maneres, i com ja han dit, ses festes són molt més que sa samba.
Lo único medio innovador fueron las gimnastas.El programa de fiestas..... una ... pinchada en un palo, sólo en catalán, soso. Para eso, no hagan nada.
S'AJUNTAMENT HO ENVIARÁ TOT A LA MERDA, NO HAN VOLGUT A LA BANDA D'ES MIGJORN A PESAR DE QUE TOT EL POBLE L'HA DEMANADA, NO ELS IMPORTA L'OPINIÓ DE LA GENT I FAN EL QUE VOLEN, COVARDS! I EL POBLE ES QUEDA CALLAT!!!
lo mes hortera de menorca
Xarec Xarec!!!
Que pena que no participaran los de sa vessa mos fot , raro raro pero raro con lo que les gusta a todos participar , se están perdiendo ya muchas cosas en San Luis, en muchos aspectos vamos de Guatemala a Guatepeor, en fin......
Per Davud :Ja han repartit es fulls de propaganda per poder anar a s'escola d'adults aquest hivern. És simple informació. De res.
Sa batlessa mos fot (per cert, això compleix les normes del diari Menorca com per ser publicat?), es pot saber què té a veure es tancament de Cós (només en cap de setmana) amb les carrosses?