Tras una noche de intenso trabajo, Melchor Gaspar y Baltasar retomaron su actividad antes de que amaneciera para entregar en persona los regalos a algunos menorquines. El primer lugar que visitaron, a las 7 de la mañana, fue Sant Lluís, donde durante tres horas los 40 pajes del Sus Majestades de Oriente repartieron casa por casa cerca de 200 regalos. La comitiva estuvo acompañada por la banda Cap de Fibló, cuya música ambientó algunos de los momentos más emotivos de la mañana, como fueron la visita del Belén municipal y a los residentes del geriátrico.
Menorca | Fiestas
Un despertar con mucha alegría
Melchor, Gaspar y Baltasar visitaron este martes a primera hora Es Castell, Llucmaçanes y Sant Lluís para finalizar con la entrega de los regalos
También en Menorca
- Un excursionista belga aparece muerto en el Camí de Cavalls
- EN DIRECTO | Sorteo de la Lotería de Navidad 2024
- El tercer y cuarto premio tocan en Ciutadella, Ferreries y Es Mercadal
- Detenida madre e hija por agresión y daños a otra mujer en un bar de Ciutadella
- La ‘general’ registra dos accidentes por semana en un año trágico para las carreteras de Menorca
5 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Com a organitzadora que he estat durant uns quants anys de sa cavalgata dels Reis, juntament amb un grup d'amics, vull donar l'enhorabona als organitzadors d'enguany per fer possible aquesta nit màgica per grans i petits, i donar també les gràcies per repartir il·lusió per les cases de Ferreries. I a tots aquells que no feis més que criticar, només dir-vos que podrieu tenir més en compte la feinada que suposa organitzar tan la vinguda dels Patges Reials dia 1, com la cavalgata dels Reis dia 5, i que fan un grup de voluntaris, si VOLUNTARIS, perquè volen i sense ànim de lucre. Des d'anar a cercar patges (prop de 50), preparar vestits, anar a inflar globus dia 31 perquè dia 1 estigui tot llest per s'arribada dels Patges, anar a demanar caramels i paperins a diferents comerços, dia 5 a les set del matí començar a col·locar paquets dins els tractors segons el recorregut que hagin de fer, paquets que han replegat durant dos dies abans fins les onze del vespre.... (i moltes altres feines que ni imaginau!) Bé li va a s'Ajuntament que hi hagi aquest grup de persones que ho organitzi tot amb un dels pressuposts més baix de tota Menorca per fer-ho. I en quant al discurs, crec que cada any hi ha gent que està a punt per criticar es digui el que es digui. El discurs, el fa cada any una persona diferent, i com tots els altres també es voluntària, i al meu parer aquest any ho ha fet benissim. Tan polititzat el trobau tots aquells que el criticau? Molta susceptibilitat veig que hi ha... serà perque s'atraquen les eleccions?Res més, només tornar a donar les gràcies a tots els organitzadors, a protecció civil, als tractoristes, als patges i a tota la gent que ho fa possible.
Per açò....Crec que no perd massa cosa si no vaig a escoltar es discurs dels reis....Sempre ha passast igual....Sa política "mai ha fallat retreure axò" Enacara que hi ha gent que li agrada sentir 4 disbarats....Però per jo no val la pena anar a passaar fred. Es sa meva humil opinió.
Estoy con "cada año igual". De vergüenza el discurso que se oyó en Ferreries. Esa costumbre de politizar TODO y siempre por parte de los mismos. Los niños deberían haber escuchado un mensaje lleno de felicidad, buenas intenciones, ilusión y alegría, en vez de si este año han podido o no pasar por culpa de las rotondas o el camí d'en Kane. Por no hablar del largo catálogo de muñecos y regalos que hemos tenido que oir, eso no terminaba nunca! El mensaje debe ser pensando en ellos y adultos, pero sobretodo transmitir más valores y dejar la política de lado. Fue una auténtica pena donde no se oyó ni una risa por parte de la gente presente. Vergüenza ajena!
... El desfile que yo vi estuvo bien este año. Los reyes lanzaron caramelos indiscriminadamente, a diferencia de muchos pajes y niños auxiliares, que tienen esa curiosa costumbre de dárselos a enchufados de turno que se acecan a las carrozas. Vienen bien todas esas calorías extra, en forma de glucosa, en tiempos de fría crisis invernal. La estrella de Belén, adornada con los colores del arco iris, reivindicativa del gay power. Los palestinos de cada año, con sus ropas características. Y por supuesto, el tópico del betún y la pintura negra, esa vergüenza ajena tan difícil de lidiar con ella en los tiempos de una infancia sobradamente preparada e informada. En fin, sobrevivimos otro año a la navidad.
como cada año.los reyes que llegan a ferreries hacen un discurso politico es vez de ir destinado a los niños. ya esta bien que este dia se deje de hablar de politica por un dia,este dia lo protagonistas son los niños haber si el año que viene mejoramos algo