En el Municipal de Ciutadella viven días felices, como nos expresan Elena Montenegro y Tamara Cansado | Josep Bagur Gomila
21/10/21 0:00
En el Municipal de la UE Sami todavía se frotan los ojos cuando se miran la clasificación de la Liga Autonómica Femenina 2021-22. Después de tres años de arduo y duro trabajo en el que las recompensas a modo de triunfos fueron llegando a cuentagotas y cabrían en las dos manos, este curso, el nuevo técnico, Sam Martí, y su renovada plantilla, son la sensación. Toda la liga teme a las verdiblancas y por méritos propios; cuatro victorias seguidas, a solo tres puntos del líder Algaida –con un partido menos –y una sola derrota. Un mes entero sin caer.
Lea la noticia completa en la edición impresa del 21 de octubre en Kiosko y Más
3 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
No crec que hi pugui haver excés de confiança en un equip que ve d'on ve, i si ilusió i ganes de fer ses coses bé. Fa anys que s'ho curren i ara troben es fruit. Em sembla que en Sam es un molt bon entrenador que sempre ho fa bé per allà on passa (Dosa, Sami i Penya ja fa anys) , com també ho era en Damià que va sembrar sa primera llavor d'aquest equip. Enhorabona!
Quan sa Poma ès bona ,ès bona i en Sam Poma es una bona fruita... Enhorabona Sam!!! Humilitat i il·lisió al servei de ses jugadores
No hi ha que confiar-se, s'exit d'aquet equip es que totes ses derrotes han servit per ser mes fortes i sobretot ses ganes de superacio de totes i es bon rollo que tenen a duit a n'aquesta recompença. S'ho merexen. Seguio axí, EQUIPAS!!!!!!!!!