Una mujer de 73 años da a luz a gemelas
Nueva Delhi06/09/19 19:47
Una mujer india que acreditaría tener 73 años ha dado a luz a dos niñas gemelas, según el equipo médico que la atendió y que habría contribuido de esta forma a un parto sin precedentes por la elevada edad de la gestante, casada con un hombre que tiene 80 años.
También en Actualidad
- La empresa 'Fuera okupas' desaloja a un inquilino en Maó tras no abonar el primer mes de alquiler
- Un vecino de Ciutadella, atacado por un pitbull: «Fueron cinco minutos de pánico, veía que me iba a matar»
- Reclaman una indemnización de 30 millones de euros por el bloqueo de la ampliación de Santandria
- El experto desaconseja tanto el consumo de agua embotellada como tener ósmosis inversa en casa
- Whatsapp: para esto sirve el misterioso círculo azul que ha aparecido en la aplicación
2 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
La major part dels països civilitzats prohibeixen aquesta pràctica. Crec que, en aquest cas, com en altres, s'ha fet la implantació als EEUU, on només importen els doblers i no l'ètica. A Espanya fou notícia el cas d'una dona d'edat avançada que va anar als EEUU i va tenir bessons, quan feia poc se li havia retirat la pàtria potestat d'un menor de curta edat, nascut pel mateix procediment, per no tenir-lo amb condicions i patir certs problemes psiquiàtrics. De tota manera, ves a saber si les dades d'edat d'aquesta dona són certes. Moltes vegades en aquests països hi ha problemes amb els registres.
Aço son disberats, aquestes filletes han nescut orfes, o creis que els pares les veuran creixer?. aço ja pasa de mida 77 anys es edad de se besàvia no mamá. Fins a quin punt ha arribat l'egoisme de les persones. "Vull ser mare al 77 anys" i jo vull un be negre amb sa coa blanca, no te fot?