Francesc Florit Nin presentarà el seu nou poemari, «Dibuix de l'ombra», aquest diumenge, dia 5, a l'hotel Jardí de ses Bruixes de Maó. L'acte tindrà lloc a les 21 hores, presentat per Jordi Odrí. El pintor i poeta (Ciutadella, 1960) presentarà una projecció de la seva obra plàstica per acompanyar el recital de poemes.
Recital de poemes de Florit Nin amb projecció de la seva obra plàstica
L'acte tindrà lloc a les 21 hores, presentat per Jordi Odrí
También en Menorca
- Giro de 180 grados en la Seguridad Social: El Gobierno da la vuelta a la edad de jubilación este 2025
- La mejor hamburguesa de Menorca se cocina en Cala Blanca
- Empresas de alquiler turístico estallan contra el Consell de Menorca: «Su campaña es ofensiva»
- Fallece un hombre tras quedar inconsciente en la calle en Maó
- El emblemático Bar Peri de Es Migjorn se pone a la venta ante la falta de relevo generacional
4 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Menorca - Es diari
Artista és qui fa del llenguatge de l'art la seva manera d'expresar-se, sigui de manera professional o no. Del demès se n'anomena artesania. En Florit Nin s'expresa d'aquesta manera, independentment que a uns o altres agradi. D'açò se'n diu artista. Dels que en fan un ofici se'n diu artesà. He dit.
Efectivament escèptic, l'art és molt més que fer qualsevol cosa, és l'expressió sublim de la bellessa. Certament els "artistes" part-time o de temps lliure i que no s'atreveixen a donar el salt i viure integrament de l'art, com fem molts, no son propiament artistes, més bé son aficionats. A Menorca és plé d'ells... com a altres zones de l'Estat. Salut
No m'agrada aquest home, esper que no em censurin per dir açò. En Florit vol ser un artista però li falta molt per ser-ho. Ho sent!!!
Enhorabona ciutadellenc