Jaime(molt menorquí no és aquest nom)i ciutedallenc(a aquest nomès l'hi a quedat es nom)ses majories no necessariament tenen raó.Sa majoria deia que la terra era plana.I nomès quatre moixos amb pocs arguments i molt exabruptes deien el contrari.Els altres també es sentien molt cristians,de fet Galileu fou jutjat pel sant ofici,i hagué d'abjurar dels seus "errors"per evitar el turment i la foguera
El resum del que pensa la majoria és que som i ens sentim ciutadellencs i espanyols i volem que s'interpreti el nostre himne nacional per Sant Antoni i altres ocasions solemnes. Visca Ciutadella! Visca Espanya!
Polémica lo que se dice polémica muy poca porque si una cosa ha quedado muy clara es que la gran mayoría está a favor, otra cosa son las pataletas de los cuatro gatos que están en contra expresadas con pocos argumentos y mucho exabrupto porque no tienen otro remedio que acatar la voluntad de la inmensa mayoría que somos y nos sentimos ciutadellencs y españoles.
¿con himno y sin polemica? ¡jolin si la llega a haber!
Unos tiranos sois la minoria ultracatalanista que quieren imponer su voluntad hiperminoritaria a la mayoría del pueblo soberano.
La tradición no tiene nada que ver con la sumisión, el marxismo sí, porque en la practica no es más que culto a la personalidad. El patriotismo es una virtud y está bien cultivarla. Viva España y su himno.
Viva España, y que después del PRIMER TOC DE FABIOL, suene el Himno ESPAÑOL a todas horas y lugares de Ciutadella, hasta el DERRER TOC.Sería guay.No teneis remedio, fachas peperos ciutadellencs, sois la exaltación del FEUDALISMO Y LA SUMISION elevado a la enésima potencia.Las Festes de Sant Joan lo atestiguan, y lo de los TRES TOCS lo ratifican.Ala fachas que paseis un buen finde.
Está muy claro que la mayoría de gente de Ciutadella queremos que se interprete nuestro Himno Nacional el día de Sant Antoni, una minoría puede estar en desacuerdo y está en su derecho a estarlo, pero en democracia hay que respetar las decisiones de la mayoría.
La tradició de tocar el tambor i el fabiol i l'himne nacional era una tradició molt bonica que cal recuperar, l'església llavors quan ho va prohibir va posar una excusa barata que no es podia tocar a les esglésies, record que l'inoblidable Julián Gornés va protestar en la seva secció del setmanari l'Iris i va explicar que havia estat en el Rocío i allí es tocava l'himne en l'ermita.
"fuera talibanes" Idò espanyols a ca vostra!!!!