user Sal | Hace 10 meses

JusticiaTots aquets "pseudo catalanistes" que escriuen només en Català Barceloní ... ho feis per desconeixença de sa llengua o per simple odi a tot el que no sigu “Català Barceloní" ? Més tost defensar un idioma emprant-n'he un altre és ben d'ases. Justícia!

user Sal | Hace 10 meses

RubiolDePeixHola RubiolDePeix, “No podem acceptar que baratin es Dia de Menorca per “sa diada des poble de Menorca“. Tampoc que vulguin invertir doblessos públics en arreconar es castellà de ses escoles quan açò no te cap mena de sentit, ja que tots es que hem crescut amb aquest sistema sabem perfectament es DOS idiomes. Davant qualsevol discriminació a lo que es nostre (cultura, llengua, territori) no ens hem de callar. En qualsevol ecosistema sa biodiversitat és senyal de salut, es catalanisme tòxic vol fer una Menorca homogeneitzada en sa qual tots tinguem mateixa llengua, cultura i símbols. Ells saben com ens han d’anar eliminant, noltros encara una part no tenim gaire clar qui es s’enemic…” Jo si tenc den clar qui es s’enemic tú no.

user Justicia | Hace 10 meses

Tots aquets "pseudo menorquinistes" que escriuen només en castellà ... ho feis per desconeixença de sa llengua o per simple odi a tot el que no sigui "españó" ? Més tost defensar un idioma emprant-n'he un altre és ben d'ases-

user Crisnafoc | Hace 10 meses

A los catalanistas lo único que les mueve es el odio y envidia que le tienen a la lengua que nos une(o deberia unir) a todos los españoles. Siempre han estado acomplejados con la suya, tan ridícula y malsonante, como no podía ser de otro modo al ser una lengua inventada por un químico metido a filólogo aficionado, que odiaba a muerte el castellano.

Mazinger Mazinger | Hace 10 meses

Ciudadana¿Açò Ho va dir mentres feia partideta de Candy Crush? ¡Quins referents...!🤣

Mazinger Mazinger | Hace 10 meses

CrisnafocEl que fa perillar sa llengua és sa manera com escrius... quina plorera...

user Crisnafoc | Hace 10 meses

RubiolDePeixA Menorca sí que tenim ben clar, clarísim, qui ès s'enemic. Sou ets tiranos catalanistes. Sa nostra llengu, que no habia perillat mai, ho fa per primera vegada a s' historia gràcies a voltros i a sa vostra imposició.

user Sau | Hace 10 meses

Las campañas contra el castellano son mucho más elegantes, finas y educadas.

user RubiolDePeix | Hace 10 meses

SalQue trist que penseu aquestes coses perque sabeu clarament que una llengua de 600milions de parlants com es castellà no pateix de diglòssia ni res. Jo se ben cert que ho sabeu, lo que no vos dona la gana donar-mos sa raó per pura ràbia i odi irracial cap a tot lo que soni català🤦🏻

user Sal | Hace 10 meses

RubiolDePeixBon dia RibiolDePeix, “No ens hem de callar davant es atacs de MES, PSOE, ERC i “EH BILDU” cap an es Castellà ni tampoc cap a sa nostra cultura.” Campaña contra el español del Govern balear presidido por la socialista Francina Armengol y de los espías del catalán en diferentes colegios de Cataluña, la Plataforma per la Llengua, que tiene lugar en plena polémica del colegio de La Salle de Palma por la expulsión de 30 alumnos de primero de Bachillerato por colgar una bandera española en el aula y negarse a retirarla, como le exigía la profesora de catalán. «¿Qué hago si una persona me habla en castellano?», recoge la pregunta en catalán del cartel de la plataforma que no indica nada sobre si el interlocutor del catalanohablante se dirigiera a él en inglés, alemán o en otra lengua. Exclusivamente, a los que le hablen en castellano. La respuesta de la entidad independentista, que avaló el golpe de la Generalitat contra la Constitución en octubre de 2017, es tajante: «Habla en catalán», impone la nueva campaña contra el castellano patrocinada por la Conselleria de Fondos Europeos, Universidad y Cultura del Govern balear. La campaña, que lleva por título Activados por la Lengua, insta a los catalanohablantes a «cambiar de actitud para poder detener la emergencia lingüística»,. Habla en catalán «sea cual sea la lengua de tu interlocutor. Si alguien no te habla en catalán, no quiere decir que no lo entienda», es la primera de todas. Y después rematan con otras iniciativas, como exigir el catalán en aquellos servicios y establecimientos en los que no está disponible, reclamando el derecho a «vivir plenamente en catalán» y presentando reclamaciones, quejas y consultas para que la situación se revierta.