No son capaces de nada, solo banderitas, pulseritas y ¡Biba Hejpaña! I-NÚ-TI-LES. A sus votantes ya no hay como llamarlos
Cada cop penso que aquests de Vox han sortit de una barra de bar, amb arguments de barra de bar, de serietat res de res i de respecte al ciutada manco, tot el contrari es mostren partidaris de les sancions i coneixent l'odi que tenen pel catalna em deman quines seran les seves victimes, amb tota securetat cap castellano parlant pero si els que xerrem menorqui. Es com si Espanya fos seva i ara el PP els hi ha donat el poder de impossar la seva ideologia criminal. Pobres de noltros.
El que fan i no fan es un exemple del que son i no son. Apart de les banderetes, el fascisme, el racisme, masclisme i el franquisme, que els queda.
Bueno pues algunos se preguntarán todavía por qué pierden diputados y concejales. Ahí está una de las respuestas. A la política hay que llegar estudiado y aprendido. Aquí no se vienen a hacer eslóganes facilones y que sirven para un tuit. Aquí, a la política, se viene a trabajar con seriedad. El que no esté dispuesto a trabajar, trabajar y trabajar que se vaya a su casa. Todos los días desde las 8 de la mañana hay que estar trabajando para los ciudadanos, luego al final y sólo al final si te da tiempo pones un tuit, pero siempre después de haber trabajado. Parece que esta gente no lo entiende... en cambio, otros que sí lo entienden ya se han ido. No van a quedar ni las raspas
Estos eran los que iban a acabar con los chiringuitos políticos. Menudas joyas.
A hu es fes s'ase i perdre es temps en ves de aclarir problemes de de ver !!
Mama , Porrrrrr
“Llibertat lingüística” sembla un terme sortit de 1984 de George Orwell. Jo no podré xerrar en menorquí amb sa policia nacional quan me vagi a fer es carnet, però un senyor de Sòria podrà denunciar a sa panadera des meu carrer perquè l’ha atès en menorquí.
Son d'un ridicul espantòs, volen sancionar i prou, aquesta es la manera de governar que tenen. Gracies senyora Prohens, sense vosté mai haguessim tingut a VOX.
Augusto¿Trabajar? ¿8 de la mañana? ¡Estamos hablando de Vox! Lo peor de lo peor de lo peor del país