Josep;Depen de on visquis a la peninsula, a on jo visc a l´hivern molts dies esteim a 9º negatius.En cas de mal de ventre tenim de fer 30Km. per anar a urgències i esperar fins 4-5 hores, i tampoc sabem com sortirem.Tot més car? hi ha de tot com a la peninsula.I els sous son algo més alts.
Una correcció: on dic "vos enyor" volia dir en realitat "vos envej"
totalmen d´acord amb el comentari de un metge, jo i la meva dona ens amb jubilat i ara vivim a la peninsula por moltas raons, tot es mol mes car a menorca, hiverns mol mes freds, si tens que sortir de l´illa, es una ruina, i si t´agafa un mal de ventre que deu t´agafi confesat, saps com entres pero no com sortiras si surts.
Si en menorca no hay trabajo, de que vamo a vivir. Todo es pagar el IVA al 21%, no hay industria, no se puede construir en rústico, los políticos del PSOE lo prohibieron y los del PP no lo quitaron. En Menorca no se puede vivir, todo son pegas. Los del GOB no crean puestos de trabajo, solo ellos a cobrar a final de mes.
Entrelazando dos noticias podemos imaginar el futuro menorquín, hay menos personas pero vienen más aves, en unos años la población de la isla estará formada en un 50% por aves, un 25% políticos y un 25% funcionarios para contar las aves. ¿quién pagará el sueldo al 50% que no vuela? ¿se seguirán quejando los políticos "Madrid no nos entiende y nos maltrata"?. Pues igual se tienen que comer algunas aves para subsistir y ¿qué pasará? pues que cuando corra la voz entre las aves, harán un corte de mangas y pasarán de largo. LA VISIÓN DE FUTURO ES GRATIS y con muuuucha ironía.
Y con la casta que nos gobierna,pronto solo quedaran funcionarios y ecologistas
La recesión es cuando mi vecino pierde el trabajo. La depresión es cuando lo pierdo yo.
Y yo, que me alegro
este es un indicador claro que la sociedad menorquina no va bien, es el momento de reflexionar para subsanar, todo es mejorable, pero me temo que estamos en manos demagogas muy pero muy difíciles de conciliar con la realidad
En si mateix no es mala noticia, la linea que separa l'activitat turistica i l'afany d'etiqueta de selecte sense serveis per oferir, i un teixit empresarial al marge de calçat i marroquineria que garanteixi ocupacio, es molt fina i fragil. El rerefons es si el que te que marxar es el jove format, amb ganes, que no troba el seu espai a la illa per manca d'oportunitats. La solucio a la equacio no esta en el nombre sino en la qualitat, i a la illa malgrat tot, n'hi ha molta.