Curen i alliberen un mart malferit en un accident

El mamífer fou curat al Centre de Recuperació de Fauna Silvestre del GOB

|

Valorar:
Visto 760 veces

Mart al Centre de Recuperació

21-11-2017 | Youtube: GOB Menorca

El Centre de Recuperació de Fauna Silvestre del GOB va alliberar recentment un mart, després de curar-li les ferides provocades en un accident.

El mamífer fou atropellat per un cotxe. Una persona el va trobar, i en veure que encara estava viu es va posar en contacte amb el Centre del GOB. Els veterinaris van diagnosticar que tenia tres costelles rompudes i un pulmó perforat. El mart es va anar recuperant de les greus ferides, i després d’un mes de recuperació fou alliberat al medi natural.

El GOB recorda que el mart és el mamífer carnívor més gran de la fauna silvestre de Menorca, i que és difícil de veure ja que és nocturn i molt esquiu. Malgrat açò, «malauradament no és tant difícil veure'n atropellats al marge de la carretera».

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Bond
Hace 8 meses

Bona operaciò.Pero esta ple de marts i no hi ha perdius,crec que s'ha perdut s'equilibri.

Valoración:-4menosmas

Bribón Rojo
Hace 8 meses

Suelo ser muy critico con el GOB en según que cosas que apoyan o promueven pero cuando hacen estas cosas que es para lo que realmente tendría que existir esta organización un diez para ellos hay que ser justo y cuando realmente hacen su trabajo hay que felicitarles y darles la enhorabuena por haber salvado este animal que en libertad es muy difícil de ver pero no por ello deje de ser uno de los animales mas bonitos de nuestra fauna aunque aya mucha gente que crea que son dañinos si se te meten el gallinero te harán un estropicio por esto la gente los tenia un poco atravesados

Valoración:2menosmas

Whitehall
Hace 8 meses

Enhora Bona per el GOB.

Valoración:22menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1