Festes de Gràcia 2017

Maó esclata amb el Volem Vi i la Samba

A partir les cinc s’han llançat les 250 botes de vi i la gernació ha ballat al ritme brasiler

|

Valorar:
Visto 2122 veces
preload

08-09-2017 | Josep Bagur

La samba de la Banda de Música des Migjorn a les festes de Gràcia.

08-09-2017 | Josep Bagur

Un cop acabat el jaleo amb l’entrega de la canya verda a la caixera batllesa, el fabioler ha fet un toc de fabiol, abans que un per un els 124 cavallers fessin la darrera volta per sa Plaça, abans de deixars els cavalls.

Minuts abans de les cinc del capvespre ha sonat Es Mahón, i la Banda de Música des Migjorn ha agafat protagonisme. Els regidors de la corporació, des de dalt l’Ajuntament, han començat a llençar entre la gernació de la plaça les 250 votes de vi, en el tradicional Volem Vi.

Els cavallers s'han retrobat a la portalada de l'Ajuntament de Maó, per entrar junts a les Cases Consitorials, on ha tingut lloc la tradicional beguda.

La plaça ha esclatat a les 17,20 hores quan la música de la Banda ha tornat a sonar i tota la gent s’ha posat a ballar a ritme de la Samba. L'actuació de la Banda ha acabat a les 18,10 hores.

La música ha tingut que aturar fins a dues vegades degut a que duespersones s'han sentit indispostes i han estat traslladades fins l'hospital de campanya.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3

Xuroi
Hace 2 meses

Nos quejanos de lo de "la samba"... y con razon !!!

Valoración:4menosmas

gracia
Hace 2 meses

Veo mucho comentario del típico amargado al que le encanta quejarse por todo. Me equivoco?

A ver si disfrutamos mas, y nos quejamos menos.

Valoración:-16menosmas

Xuroi
Hace 2 meses

No solo en Mahon, AlaYor, y no se si Es Castell tambien van ha "hacerse ver" los de la banda des migjor.

Todos los ayuntamientos que lo permites y les contratan, deberian empezar a recapacitar.

Valoración:10menosmas

menorquin
Hace 2 meses

yo lo que quitaria son las botas de vino. esto es promocionar el consumo de alcohol entre los menores. se tendria que mirar muy seriamente. y lo de la samba y cabezudos... efectivamente muy 'menorquin'

Valoración:-6menosmas

joan
Hace 2 meses

penoso lo de la samba......... y penoso el ayuntamiento de Mao teniendo la ciudad una banda que contracte otra banda para hacer su patetico show....¿. que pinta la samba en las fiestas patronales de Menorca.....?

Valoración:6menosmas

Vesi
Hace 2 meses

Potser perque fan mes ambient i sonen molt millor que totes les altres bandes. A santlluis, es nota molt que ja no hi van, sona totalment diferent i es veu reflectit amb sa quantitat de gent que hi va(menos). No don soport a que es vulgui relacionar sa samba amb sa festa. Pero hi ha que dir que dona ambient. A qui no li agradi pues que vagi a fer sa pomadeta a un altre banda. Tamber dir que som es primer que som a sa samba pero tambe a nes jaleo i canyes, ses quals no voldria que acabesin mai. Sa gent es lliure de poder fer el que vulgui no? si nomes vol nar a sa samba pues que hi vagin, també nhi ha que nomes van a jaleo i canyes. No enredem sa festa nostra i disfrutemla un poc mes envers de posar pegas i criticarho tot.

Valoración:3menosmas

Descartes
Hace 2 meses

Para los no entendidos les traduzco el contenido del comentario de Maonès. ¿ como se puede permitir que una plaza llena de jóvenes se divierta de forma libre, con todo el esplendor de la pluralidad, con música variada crisol de todas las culturas? ¿ Como podemos permitir que una excelente banda de música menorquina colabore en la felicidad de las fiestas y de los jóvenes?¡ Hay que acabar con todo aquello que se escape a nuestro control !

Valoración:-6menosmas

cabildu
Hace 2 meses

te doy toda la razon guillem i font ..... el 'es mahon' empieza bien pero el resto es penoso. y en catalan... por favor

Valoración:-34menosmas

mahonesa
Hace 2 meses

Me causa asombro, perplejidad y hasta vergüenza cuando veo cómo han degenerado las Fiestas de Nuestra Señora de Gracia. Entre el dichoso pregón,que no tienen tradición alguna y donde los políticos de turno (todos) aprovechan siempre para colar a ciertos personajes realmente lamentables, aunque no sean mahoneses ni menorquines, simplemente porque son "populares" o "famosos". Luego está lo de la banda de Es Migjorn, con ese tipo al frente con incontrolables ansias de protagonismo, tocando esa ridiculez de la "samba". Y digo yo, ¿tanto protocolo y tanta monserga, para luego meter esa horrible música de samba en el Jaleo? En fin...esto es como todo lo "moderno" hoy en día, va degenerando y degenerando, hasta convertirse en algo grotesco y absurdo, que dentro de algún tiempo nada tendrá que ver con lo que era y cómo era.

Valoración:7menosmas

joan
Hace 2 meses

Trob que sa banda de Maó mereix sonar es dia de Gràcia.

Valoración:26menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 3