El fillet ferit a Alaior continua en observació al Mateu Orfila

Un cavall que estava amb el seu cuidador va fer uns moviments bruscs i va ferir un fillet de 4 anys que era a prop seu

|

Valorar:
Visto 5459 veces

En la primera jornada de les festes de Sant Llorenç, aquest dissabte, es va produir una incidència mentre els cavallers eren a les completes. Un cavall que estava amb el seu cuidador va fer uns moviments bruscs i va ferir un fillet de 4 anys que era a prop seu. El fillet va patir policontusions. Va ser immobilitzat i traslladat a l’Hospital Mateu Orfila, on va quedar ingressat a Pediatria. Aquest diumenge continuava en observació en planta.

Aquest va ser el fet més important. Per altra banda, a la nit d'aquest dissabte, la Creu Roja havia realitzat un total de tretze assistències. Set d’aquestes van ser per traumatismes lleus de poca consideració, quatre més van ser per ferides, una per una cremada i una altra va ser un cas d’al·lèrgia.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

Xisco
Hace 2 meses

A referencia : Aquí TODOS LOS QUE QUIEREN tienen acceso a los caballos. I qui no vulgui pols que no vagui dalt s'era.

Valoración:3menosmas

Lau
Hace 2 meses

La mayoría de la gente se acerca a los caballos para hacerse fotos y para tocarlos. Creo que lo que le ha pasado a este niño ha sido un accidente que puede pasar, no creo que sea no culpa de los padres que ya lo deben estar pasando bastante mal ni del caballo, simplemente mala suerte. Ánimos a la familia, espero que se recupere pronto !

Valoración:47menosmas

Referencia
Hace 2 meses

Hace un tiempo, alguien dijo que las fiestas de Menorca eran como los Sanfermines, pero a lo bestia. Evidentemente se referia a que en Pamplona solo participan los que quieren - o pueden, o les dejan - pero aquí TODOS tienen acceso a los caballos, algunos inconscientes del peligro.

Valoración:13menosmas

JH
Hace 2 meses

estuve por primera vez en unas fiestas de la isla en ES CASTELL y la verdad me sorprendio como los padres se metian con los niños entre los caballos y entre tanta gente incloidas borracheras Que el niño este bien

Valoración:37menosmas

Mare i pare
Hace 2 meses

Al pare i a la mare d'aquest fillet: podeu dir-nos què feia un fillet petit tan a prop dels cavalls? De qui és en aquest cas la responsabilitat? A més, un altre cop, com cada any, cal pensar seriosament sobre la seguretat d'aquestes tradicionals (però perilloses) festes menorquines...

Valoración:-109menosmas

Llorenç
Hace 2 meses

Hablar con propiedad. La madre fue a buscar un globo para el niño y cuando llegó se acercó al caballo y este se asustó con el globo, es por eso que hizo movimientos bruscos. El niño no tendria que haber estado tan cerca, la culpa es de los padres y más por asustar al animal.

Valoración:137menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1