Una pista i 7.500 patinadors

L’empresa organitzadora i l’Ajuntament valoren molt positivament els resultats de l’activitat

|

Valorar:
Visto 486 veces
preload
Menorca Mao Pabellon Menorca pista de hielo último dia

Un bon nombre de patinadors van gaudir dels últims instants de l’activitat que Dynamic Menorca, gestora del Pavelló Menorca, ha ofert durant un mes.

11-01-2015 | Javier Coll

Després d’un mes d’activitat, la pista de gel de Maó va tancar ahir les seves portes amb una valoració molt positiva per part tant de l’empresa organitzadora com de l’Ajuntament. I és que durant tots aquests dies han passat per les instal·lacions del Pavelló Menorca més de 7.500 persones, una xifra que supera totes les previsions.

El gerent de Dynamic Menorca, Elías Utset, explicava ahir que «la valoració és molt bona, no només perquè s’han superat els 5.000 patinadors sinó també perquè s’han creat molt bones sinergies amb l’Ajuntament i amb els comerciants de Maó».

I és que la instal·lació de la pista de gel s’ha complementat amb la organització d’una campanya de promoció comercial de suport, per realitzar les compres de Nadal a les botigues de Maó. Així, s’han repartit invitacions entre uns tres-cents establiments, que aquests han distribuït entre els seus clients.

Ahir capvespre, en la seva visita a les instal·lacions per a la seva clausura, la batlessa Àgueda Reynés afirmà que «amb aquest projecte, la ciutat ha tingut un altre motiu potent per rebre visitants per Nadal», perquè com afegia Utset,  «ha vingut gent de tots els pobles».

En aquest mateix sentit, el regidor de Comerç i Turisme, Alejandro Sanz, valorava també de forma «molt positiva per la gran quantitat de visitants, i també perquè han estat molts els menorquins d’altres municipis que s’han atracat a Maó atrets per la pista».

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

papepipo
Hace más de 3 año

7.500 personas a 4 € no da ni para pipas: entre gastos eléctricos, climatización, instalación, gastos de personal, seguros... me imagino que el ayuntamiento ha tenido que poner dinero. Podrían decir a cuando ha ascendido la broma. Lo que está claro es que, Mahon no tienen suficiente publico para ejecutar estos eventos.

Valoración:menosmas

Carmen
Hace más de 3 año

Algo diferente que hacer, como puede ser caro si sólo valía 4 euros y había descuentos. Felicidades por la idea.

Valoración:1menosmas

Joan
Hace más de 3 año

Pero como va a ser mejor de hielo?? Yo desde luego con mi bajo nivel prefiero hielo sintético, las caidas son mucho más blandas y hay menos lesiones, además de que hace muchísimo menos frio, y seguro que es más barato

Valoración:-4menosmas

Maite
Hace más de 3 año

Algo diferente para hacer estas Navidades en familia. Gran idea.

Valoración:-1menosmas

Lorena
Hace más de 3 año

Fantástico, lo pase genial con mis hijos. Felicidades a los organizadores.

Valoración:2menosmas

joan
Hace más de 3 año

mi hija me lo comentaba y no daba crédito...una pista de la Srta pepis, para que diera el pego... de los 7.500 quien volvió..? a si Alejandrito Sanz para hacerse la foto y sus secuaces... veréis la pista que os pondremos los ciudadanos en mayo para los del pp... des de las urnas saldréis volando y sin alas....

Valoración:10menosmas

lobezno
Hace más de 3 año

fantastica la foto..un diez para el fotografo al captar la tumbada y seguramente la posterior caida de la niña.

Valoración:-1menosmas

seguid asi...
Hace más de 3 año

7500 EN UN MES Y ES UN EXITO??? cuando van mas de 15000 en tres dias de stocks?? vamos que me parece que se llenan la boca para no decir lo que ha sido FRACASO!!!!! en fin y que era de plastico ya me lo figuraba...es mas barato de poner y de mantener....ademas el hielo se habria cargado la pista de debajo y eso si vale una pasta gansa..aunque viendo para que la usan...

Valoración:5menosmas

pere
Hace más de 3 año

Una presa de pèl!!!!! No era gel, uns patins en pèssimes condicions i un preu excessiu...

Valoración:10menosmas

Elia Sánchez
Hace más de 3 año

Sólo un pequeño detalle: la pista de gel no era de hielo, sino de plástico...eso si, el cartel, precioso, aunque en ningún sitio ponía que se trataba de una pista de hielo sintético...engañoso es poco, a mi me pareció directamente un timo

Valoración:13menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2