Esperança Camps, propuesta por Més para ser consellera del Govern

La escritora y periodista gestionará Transparencia, Participación y Cultura

|

Valorar:
Visto 1793 veces
preload
Esperança Camps presentó el viernes «La cara B» en vaDllibres de Ciutadella.

Esperança Camps presentó el viernes «La cara B» en vaDllibres de Ciutadella.

26-06-2015 | Josep Bagur Gomila

Més per Menorca ha propuesto a la periodista y escritora menorquina Esperança Camps Barber (Ciutadella, 1964) para desempeñar la nueva Conselleria de Transparencia, Participación y Cultura en el Govern balear que formará con el PSIB-PSOE y Més per Mallorca.

En caso de aceptar la propuesta, Esperança Camps gestionará un departamento que incluirá la política cultural, la normalización lingüística, y también deberá impulsar las acciones dirigidas a la participación y relación de los ciudadanos con el Ejecutivo autonómico así como las iniciativas de transparencia, incluidas en los Acords pel Canvi que han redactado PSIB-PSOE, Podemos, Més per Mallorca y Més per Menorca para votar a favor de la investidura de la socialista Francina Armengol.

[Lea la noticia completa en la edición impresa o en Kiosko y Más o My News]

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

fanny menbrivita
Hace más de 3 año

tot son tonteries menys parlar de feina . que ho disfruteu que ja queda menys per els 4 anys perdent es temps ja duis un mes sensa fer res més que mirar com pasen les "musarañes " tic tac tic tac ja vos queda menys

Valoración:-1menosmas

cultura es MÉS
Hace más de 3 año

solamente una apreciación, cultura es mucho más que saber escribir, eso es una pequeñísima parte de lo que se entiende por cultura y lo que debería ser una buena gestión pública de la cultura deben entender algo más que solamente escribir, si se buscan perfiles técnicos(que entiendan en cultura) no es precisamente esto, sino gestión política de la cultura algo muy diferente a poner algún cultureta en ese puesto.

Valoración:7menosmas

Menorquit
Hace más de 3 año

Potser que n'Esperança sigui una bona/mala/mediocre escriptora (açò és opinable), però no té ni idea de com gestionar una conselleria ni de com funciona l'administració pública balear (la valenciana potser sí). Per exemple, ja li heu explicat què és la uge, no la ugt?.

Valoración:7menosmas

Es Moix Negre
Hace más de 3 año

Segur que aquesta senyora sap que es l'informe PISA i sap diferenciar L'euskera de Euzkadi. Eh Cuana? Peperos de moment no hi ha color.

Valoración:10menosmas

Inma
Hace más de 3 año

Un electricista és algú que viu de fer instal.lacions eléctriques. Escriptora? Viu d´escriure???

Valoración:6menosmas

Xec
Hace más de 3 año

Una dona de cultura al cap de... CULTURA!! Quin drama! Quan hi podrien haver posat una gestora immobiliària!! OOOOOH cap a on anam????

Escriu grans llibres, té un reconeixement unànime, té una gran experiència en comunicació i treball en equip... però clar, hi trobarem a faltar es menyspreu cap allò que ens és propi i s'analfabetisme que tant agrada als peperos :***

Valoración:11menosmas

Ferran
Hace más de 3 año

Ya salen los del Todo No, el PP, siempre diciendo NO a todo lo que diga los demás, les da igual si está bien o mal. Ellos son los del Todo NO.

Valoración:1menosmas

Politicando
Hace más de 3 año

APOLITICO TOTAL: lo expresas muy bien, no hay que cortarse para nada, todo lo que haga el PSOE o el PSM, si no gusta culpamos al PP, si se equivocan y tenemos que pagar indemnizaciones, culpamos al PP, en fin, que sería de nosotros los progresista sin el PP.

Valoración:1menosmas

inde
Hace más de 3 año

Esperança Camps seria una excel·lent treballadora per la nostra cultura, i no només perquè els que ara en surten li hagin posat molt fàcil. El fet d'haver viscut durant anys fora de Menorca fa que tengui una perspectiva prou objectiva de les necessitats de l'illa i dels illencs. Una molt bona proposta.

Valoración:18menosmas

Sam
Hace más de 3 año

No és per ser escriptora no, és per ser de la secta.

Valoración:-16menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2