La defensa de la Infanta presenta un recurso por la apertura del juicio oral

| Palma |

Valorar:
Visto 128 veces
preload
Fotografía de archivo (Barcelona, 05/04/2013) de la infanta Cristina.

Fotografía de archivo (Barcelona, 05/04/2013) de la infanta Cristina.

02-01-2015 | EFE

La defensa de la infanta Cristina ha presentado este viernes recurso contra el auto de apertura de juicio oral del caso Nóos dictado por el juez José Castro el pasado 22 de diciembre, en el que abría proceso contra la hermana del Rey por dos presuntos delitos fiscales.

El recurso registrado en el juzgado de Instrucción número 3 de Palma es de apelación, directamente ante la Audiencia de Palma, si bien es el juez de instrucción quien tiene que decidir si lo admite o no a trámite, ha informado el Tribunal Superior de Justicia de Baleares.

El abogado Jaume Riutord ha acudido al juzgado a presentar el recurso de 24 páginas e informar personalmente al juez Castro de que ha sido registrado.

Comentar


Todos sus comentarios serán previamente moderados. Gracias por participar.

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

llibert ferrer
Hace más de 2 año

Ja es sap que n'hi ha qui neixen amb tot fet. Palaus, la millor educació, viatjar, sou segur i suficient tota la vida, servei, seguretat, totes les necessitats cobertes per L'Estat, es a dir tots nosaltres pagant els diferents pressuposts repartits en diferents ministeris... Però es clar, al final tots som humans i tenim flaquesses. Al germanet li fan un bon xaletet en el complex del palau del Rei i la cunyada es altiva.Jo també vull una residència milionària!!! diu la Infanta i el seu home diu no et preocupis, que amb diners públics en podrem comprar una de residència a Pedralbes. Idó mira ho tenien tot, es creien que erem més que els altres ciutadants pel fet de tenir "rango, abolengo, alcúrnia....". Al final han caigut baix, tan baix com per defraudar als ciutadants que encara hi confiaven. Tos som igual? No, ells son pitjors.

Valoración:12menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1